1 listopada 2013

♥Proste dekoracje na jesień/halloween!

Hej Kochani!
Mam nadzieję, że trzymacie się cieplutko i wszystko jest u Was mega super :D W końcu mamy 3 dni wolnego, więc trzeba je dobrze wykorzystać :) Ja niestety trochę zepsułam sobie plany moją kolejną chorobą :/ Coś mnie ostatnio pokochały wszelakie wirusy i inne paskudztwa :P 

W każdym razie, dziś przychodzę do Was z nieco spóźnionym postem, o zaledwie jeden dzień. Wczoraj kompletnie nie byłam na siłach, żeby coś zrobić. Także od razu przechodzę do rzeczy :)

Mam dla Was kilka bardzo prostych jesienno/halloweenowych pomysłów na proste i tanie dekoracje, które możecie z łatwością przygotować w domu z rzeczy, które już posiadacie :) 


"Kuferek rozmaitości" to chyba jedna z najłatwiejszych ozdób jakie można sobie wyobrazić :) Wystarczy, że zdobędziecie koszyk/pudełko/skrzyneczkę i poszalejecie z Waszą wyobraźnia w celu jej ozdobienia :) A do środka wkładacie to wszystko, co tylko chcecie :) 

Kolejnym świetnych pomysłem na dekoracje jest zwykła dynia :) Możecie ją ozdobić na milion różnych sposobów :) Ja postanowiłam moją pozostawić w jak najbardziej naturalnej formie :)
 Fajnym pomysłem jest też stworzenie atrapy jakiegoś tajemniczego napoju :) Wystarczy, że do butelki przykleicie wcześniej wydrukowaną etykietkę i gotowe! :) Polecam butelki z ciemnego szkła, moim zdaniem prezentują się cudownie!

 Przedstawiam Wam najprostszy na świecie świecznik z kasztanów :) Jest on tak łatwy do wykonania, że mieć go może każdy :)
 A teraz przechodzimy do dwóch rodzajów duszków :) Ja je uwielbiam, bo prezentują się genialnie :) Umieścić je możecie dosłownie wszędzie, wszystko zależy od Waszego pomysłu :)
 Ramki na zdjęcia, z wydrukowanym motywem to też świetny pomysł! Proste, a jak świetnie wygląda :)
 Mam nadzieję, że moje pomysły Wam się podobają :) Starałam się zebrać dla Was te szczególnie proste i szybkie :)
Buziaki i do następnego !

41 komentarzy:

  1. Wspaniałe pomysły Zmianocholiczko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły ♥

    Buźka :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły sama bym na takie nie wpadła !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dekoracje, jednak ja nie mam czasu na ich wykonywanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze bardzo te ozdoby :)))
    bezxpomyslu.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  6. Te duszki co są na firance i na kaloryferze muuszę zrobić! ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem chora, witaj w klubie.
    Najfajniejsze są te duszki ♥


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne ozdoby, zauroczyłam się duszkami!

    OdpowiedzUsuń
  9. zakupocholiczka1.blogspot.com
    odwiedź
    aha i jeszcze jedno
    Madziu jesteś bardzo kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  10. chusteczkowe duszki są przesłodkie!:) i świetny pomysł z ramką z tekstem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie obchodze tego święta jednak nie mam nic przeciwko :)
    Twoje duszki mnie urzekły są świetne !

    pozdrawiam i zapraszam http://obsesyjnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne dekoracje, u Nas tez nie hodzimy tego swieta nad czym ubolewam. Moze cos sie zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wygląd i dekoracje! :) Załuję, że ja tak nie urządziłam pokoju na halloween ;c

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    bolw-milk.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy w weekendy prócz korepetycji z matematyki poświęcasz jeszcze czas na naukę do matury ? czy raczej podchodzisz do tego bezstresowo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy nie mam żadnych korepetycji, raczej poświęcam je na naukę do szkoły oraz powtórkę materiału przerabianego na korkach :P

      Usuń
  15. po co komu taka tandetna dekoracja? nie jest to Boże Narodzenia, ani nie ma czego świętować, wiec widze ze szukasz okazji do przypaskudzenia sobie domu. Z bloga modowego zrobił sie blog typowo tandetny o wszytskim - nudy. Żałosne troche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz, widocznie mnie jest potrzeba. W jakiś sposób Ci to szkodzi? Mój blog nigdy nie był blogiem typowo modowym, także przypał to zaliczyłaś Ty, ponieważ najwidoczniej nie wiesz zbyt dużo o mojej działalności, a pomimo tego i tak wyskakujesz z komentarzem. :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. przecież ty sie w ogóle nie uczysz? kogo chcesz oszukać? spójrz na swoją wiedzę, kazd w szkole wie ze ejstes pusta i ubierasz sie jak co 2 laska w ogólniaku

      Usuń
  16. Podobają mi się te dekoracje, szczególnie duszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej twój blog jest wspaniały
    najlepszy, nie przestawaj robić tego co robisz, bo robisz to wspaniale:)
    ______________________________________________________________________________________
    może nawet znajdziesz czas żeby wpaść do mnie, serdecznie zapraszam
    http://majamajcaz.blogspot.com/ Twoja fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro ide do parku nazbierać troche kasztanów i zrobie z nich świecznik ;> lecz mój najprawdopodobniej bedzie sie znajdowac w szklanej kuli po akwarium ;)
    Pewnie zrobie post DIY,wiec jak jestes ciekawa jak mi wyszedł to wpadnij na mojego bloga za kilka dni <3
    Oczywiscie dodam adnotacje ze pomysl zaczerpnełam od Cb <3

    Pozdrawiam i zapraszam <3
    in-mythought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje filmy :) nie wiem czemu dopiero teraz znalazłam się tutaj...no cóż, naprawiam swój błąd:D. Obserwuję:)
    Jak będziesz miała wolną chwilę to wpadaj do mnie:) Zapraszam :*. Mam nadzieję, że znajdziesz tam coś dla siebie:) http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ! :D

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, podoba mi się, naprawdę masz ładny pokój.

    Zapraszam, mój blog: czekoladowymonsterek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Robisz piękne zdjęcia! <3 I ogólnie fajne ozdoby.

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. http://voguebyjulia.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. czy to twój nowy pokój ? biały <3 Kocham oglądać twoje filmy <<

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog , zapraszam na http://fashion-madam.blogspot.com/ i zachęcam do zaobserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog!
    Zapraszam : http://creativelifewithanimka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasztanki przy świeczce są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Można tu znaleźć sporo ciekawych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne są te halloweenowe duszki :D

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, napisz coś ! Chętnie poznam Twoją opinię :)

♥Szukaj♥